суббота, 22 октября 2016 г.

Інструкція
Навчіть дитину спочатку слухати текст,прочитайте його разом, а потім тільки приступайте до його написання.
2
Формуйте у дитини уміння диктувати собі по складах те, що потрібно написати. Вдома диктувати собі можна вголос, ретельно промовляючи всі звуки. У класі доведеться робити це пошепки, що теж потрібно вміти.
3
Вимагайте ретельної перевірки написаного. Це повинно бути не швидке прочитання, а уважне, складове, з уточненням всіх незрозумілих моментів.
4
Випишіть разом з дитиною на картки все словникові слова, необхідні для запам'ятовування в даному класі (вони містяться в підручнику). Розвісьте ці картки по квартирі. Дитина буде натикатися на них поглядом і автоматично запам'ятає слова.
5
Перевірте у дитини знання всіх правил написання слів, що вивчаються в даному класі. Формуйте уміння застосовувати їх на листі. Просіть дитини не тільки сказати, яку букву слід писати в якомусь слові, а й обгрунтувати її написання.
6
Розвивайте у дитини орфографічну пильність. Запропонуйте йому текст, написаний з помилками, і попросіть ці помилки знайти і виправити.
7
Пишіть попереджувальні диктанти . Диктуйте пропозиція спочатку цілком, потім словосполученнями. Перед написанням дитина повинна пояснити що, як і чому він писатиме.
8
Дайте дитині прочитати текст. Знайдіть разом з ним всі небезпечні в плані можливих помилок місця. Уточніть написання всіх слів, регульованих правилами. Повторіть правопис всіх зустрічаються словникових слів. Продиктуйте текст дитині. Разом прочитайте написане, виправте всі помилки, доведіть необхідність виправлень. Напишіть диктант ще раз. Перевірте його.
9
Ведіть роботу з формування вміння писати під диктовку кожен день. Пишіть невеликі диктанти , ретельно опрацьовуйте кожне слово. При систематичній роботі кількість помилок зменшиться.

Кількість слів у 2 класі -40 слів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий